den som vore 14 igen...

Måste bara kommentera mina senaste kommentarer på bloggen, som riktas mot mitt utseende och det är denna bild och denna. På ena bilden så tycker min syster att jag ser ut som Dessie (en av de "kända" fjortisbloggarna för den som inte vet och är smart nog att inte lägga ner tid på att ta reda på det) och på den andra så tycker Husan att jag ser ut som en pojke. Vi pratade om det sen och det var inte så att han tyckte att jag såg ut som en man utan som en emopojke i fjortonårsåldern och till mitt försvar så sa jag då att de trots allt ser ut som flickor.

Jag vet inte vad som är värst att likna..

Men slutsatsen man kan dra är att båda tycker att jag ser ut som en fjortis!
Där ser man! Tar inte mig själv för en fjortis men det är väl kanske så då.


Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0