jag tror inte att jag tål rödlök.

Nu känner jag mig riktigt bra! Har precis varit ute och sprungit typ 5 km (blev på kyrkogården ändå, kändes inte alls olustigt utan solen sken och det är väl det parkigaste som finns runt värnhem) för att sen ägna en 20 minuter åt stretch och lite yogaövningar. Efter det tog jag mig en lååång dusch och nu har jag precis avslutat en förträfflig sallad.

Oj, vad jag känner mig hälsosam!

Det vill förresten säga att jag fixat min första mån-ons-fre-träningsvecka. Har ju lite ambitioner här att jag ska ha det så varje vecka, alltså träna som fan. Det har ni inte hört förut va? Mina planer på hälsosammare liv?

Sa jag att jag skulle sluta äta godis, dricka mindre alkohol, hitta jobb och sluta röka helt och hållet också? Japp, allt detta ska ske på en gång!

 


Postat av: Michael!

Haha du ser ut som en påg på den bilden!!! : D

2009-09-11 @ 18:48:28
URL: http://amarullafest.blogspot.com

Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0