dagens macka.

Ååh jag såg precis det där avsnittet i O.C. där Seth och Summer har sin upp-och-ner-kyss i regnet. Som i spindelmannen. Ah, jag bara sitter och ler fånigt när jag tänker på det. Kan vara höjdpunkten i hela serien.

Men nu ska vi inte prata om det för jag hade tänkt prata om mina mackor. Jag är verkligen bäst på att göra mackor med mycket på. Ni vet ju redan vad en fyllemacka kan innehålla, men även mina lunchmackor kan vara kick-ass. Det finns inget i matväg som man inte kan ha på. Eller jo, kött kan man inte ha på när man inte äter kött. Eller om det är något du inte tål, då behöver du ju inte ha det på heller.

Dagens lunch:
* Äntligenbröd
* Majonäs
* Scrambled eggs
* Romansallad (och lite ruccola)
* Grönsaksbiff
* Tomatskiva
* Ketchup
* Såna ärtspröt. ..eller vad det heter, ganska äckligt men dekorativt. Eller det är kanske en smaksak.



Blygsam om man jämför med fyllemackan. Men denna minns jag i alla fall hur den smakar. Vilket är bra.

Jodå, annars har jag rätt mycket att göra.


Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0