nattamaud.

Min kväll blev egentligen inte riktigt intressant förrän jag kom hem igår. Det är alltid extra gott att äta när man är lite på lyran och gårkvällen var inget undantag. Macka! tänkte jag. och macka gjorde jag.

Pålägg på en förträfflig macka.

* Pesto
* Kalkonköttfärssås
* Grönsaksbiff stekt i chili och peppar
* Tomat
* Sallad
* Tortillachips
* Ketchup
* och... inlagd gurka.

Mmm.. gott.

Sen skulle jag gå och lägga mig, mätt och belåten. Råkar välta ner en vinflaska på golvet som, till min stora lycka, går isönder. En hel flaska vin ut på golvet. Jag är så glad att jag var onykter för annars hade jag blivit sjukt besvärad av detta. Jag lade min morgonrock över eländet och torkade lite halvhjärtat. Sen somnade jag. Mitt rum luktar riktigt mycket fylla.

Postat av: egoina

det är verkligen inte lätt! Jag söker i princip allt. Det enda som finns just nu är säljjobb och halvtidstjänster, men man får ta det man får. Eftersom jag har jobbat med kundtjäsnt är det lättare för mig att söka sådana jobb. Fråga i butikerna där du bor? ICA eller liknande? Du kan ju alltid börja som extraanställd vid behov.

2009-02-15 @ 18:57:27
URL: http://egoinas.se

Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0