Fredag hela veckan

Så var det fredag igen. Märkligt det där med fredagskänsla... Även om jag inte jobbat på över en månad nu så får jag ändå en härlig känsla i magen idag, nu är det fredag! Fast vid närmare eftertanke så är det kanske inte så konstigt med tanke på att om man är van vid att jobba så får man lätt skuldkänslor när man inte gör det längre. Tänk att jag spenderade i princip hela onsdagen och hela torsdagen åt att bara titta på Lost? När hade man tid att vara så slackig sist liksom? Okej, igår fick jag extremt dåligt samvete över att jag bara ligger och latar mig så jag tog fram en pilatesboll och satt på den framför TVn istället. Balanserade. Studsade lite. Gjorde tio situps. Balanserade och stutsade samtidigt. Vi kan väl alla bara komma överrens om att det räknas som ett träningspass?
 
Pilates är så bra för det kan man ha med sig överallt.
 
 
/Erika
 


Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0