Ledig idag!




Hade helst velat följa deras exempel men nu råkar det ju vara idag som jag äntligen fått lön! Har fått leva fattigmansliv och låtit andra betala min bowling, sushi, övrig mat och drinkar den senaste veckan. Sååå jobbigt! Nä, men man har fått hålla igen ordentligt så det är såklart väldigt skönt med den 27e. Har massor som jag behöver köpa idag som är absolut livsnödvändiga så det blir en dag på stan. Först frukost hos Qu och ikväll får vi ta lite ansvar med tvätten och städningen. Kommer att bli en kanondag!

Imorgon ska jag titta på kattungar och sen på min färskbakade brorsdotter! Jag älskar, älskar, älskar bebisar av alla slag (förutom när de gråter för då blir jag extremt illa till mods) så jag ser så mycket fram emot dagarna jag har framför mig. Innan något annat händer så placerar jag mig i sängen med en kopp kaffe och ett avsnitt av (surprise!!!) Grey's Anatomy.


Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0