i'll love you till tuesday.

Alltså ni vet när jag skrev igår att man fick så mycket mer energi när man är ledig på vardagarna så att man kan hitta på en massa saker och att det lätt blir så att man bara ligger ner på helgerna. Jag bullshittade er igen. Låt oss i så fall säga som såhär att jag tydligen tagit helg på riktigt de senaste dagarna. Igår gjorde jag i stort sett inte ett dugg innan fyrish då vi körde till djursjukhuset och fick kottarna kollade och köpte lite grejer.
Efter det gjorde vi pizza sen var det soffan+Jens+Erika+Lucy+Lukas=sant resten av måndagen.

Idag har jag endast lämnat sängen för kaffe och frukost bestående av couscous med smör och feta. Det var kanske inte optimalt att spendera 800 kronor på kattprylar när man knappt har pengar kvar på kontot så nu blir det till att leva studentliv tills lönen kommer! Tji får den som tror att den ska ha mer pengar när de börjar jobba! Kontot ser precis samma ut veckan innan löning men skillnaden är att du har fler fina saker som du absolut behöver.

how do you make gifs

 

Nu ska jag låtsas som att jag ska ta tag i mitt liv och duscha eller något men i själva verket ska jag sätta på en kanna kaffe till och låtsas som att det regnar.


Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0