FrrrrrEDAG

Jag älskar mornar! När man har gott om tid att mysa med frukosten, sminka sig noggrant och lyssna på musik. Fast för att göra det så måste jag gå upp tidigt och det, å andra sidan, hatar jag. Då passar det bra att man har en karl som börjar halv åtta så att man kan få lite panik över att man morgon-surat och därmed inte fått någon ordentlig hejdå-puss (förståeligt) så att man på fem röda rusar upp och ger han en ordentlig smack innan han hinner ut och sen är det bäst att inte falla i fällan och "bara precis lägga sig ner fem minuter". Det blir aldrig fem minuter, okej?

Skit i det nu! Nu har jag haft en riktigt härlig start på fredagen med långdusch, Gaga, gröt och kvalitetstid med min spegelbild. Klart kommer jag på att jag ska skriva detta 5 minuter innan jag måste sticka till jobbet så det kommer givetvis bli stressigt och jag kommer antagligen glömma min ena sko idag också. Så typiskt!


Det gäller att prioritera

HA EN FÖR JÄVLA BRA FREDAG!!!



Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0