Det bästa med hösten:

Alltså det är klart att man älskar sommaren! För det ska man göra. Det är varmare, allt går lite långsammare, det är okej att vara lite bakis på en torsdag och det är ljust längre. Men jag vet inte om det är ett inbyggt självförsvar eller vad det handlar om för i slutet av sommaren börjar min kropp längta efter tända ljus, te, inneskor och tjocka jackor. Sen kommer vi till denna veckan som är ett underbart bevis på att sommarlovet är över:

Detta är tiderna som de sänds i USA så om man nu skulle vara en sån som laddar ner olagligt så kan man se dem dagen efter!
Grey's Anatomy S08E01 - 22/9 Torsdag
Modern Family S03E01 - 21/9 Onsdag
Criminal Minds S07E01 - 21/9 Onsdag

Förra veckan började säsong 3 av Vampire Diaries och sjunde säsongen av Always Sunny in Philadelphia. 3e Oktober börjar House igen och där emellan ska vi följa Idol (som jag älskar för första gången), Partaj (ett humorprogram som kanal 5 verkligen lyckats med) och ungefär allt annat svennebananigt som sänds just nu. Jag tänker inte vara blygsam med det - jag älskar att titta på TV! No shame! Jag hinner med annat också ju. Typ.


Modern Family är utan tvekan det jag längtar efter mest!



Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0