Arden och smörgåstårta.

Alltså man blir ju helt knäpp på det här vädret! Här går man och förbereder sig för att det ska bli kallt som fan och köper varma strumpbyxor... Så är det helt ljuvligt sommarväder ute! Det blev en runda på stan med inköp av nya underkläder, rekade efter ny väska (och hittade en som jag inte kan sluta tänka på) och spårade ur helt på Kicks och gick därifrån med en hel skattkista av smink och krämer. Har blivit helt galen i Elizabeth Ardens krämer och de hade ett erbjudande som var att om man köpte två produkter från märket så fick man ett helt gäng av roliga grejer. Fun! Man kan säga att jag tjänat pengar!

I love you!

Både Jens och jag överraskade med blommor idag!

Och här har vi dagens middag! Nu ska jag titta på serier och inte så mycket mer än så.



Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0