människor som faller och zombies.

Godmorgon mina vänner och ovänner! I alla fall så tror jag att jag har ovänner för jag drömde om dem inatt (bland gosskörer, människor som ramlar från himlen, hemliga parker och zombies) och de var så taskiga mot mig och hade redan bestämt sig för att de hatade mig så det kvittade vad jag gjorde för att få dem att ändra sig. Hur ängsligt låter inte det? Vad säger det om mig? Borde inte dröm-jag bara ha sagt till idioterna i att de kan sätta sig på mitt finger och rotera? Till och med i mina drömmar så bryr jag mig för mycket om vad folk tycker om mig. Försöker att bli kvitt det med tanke på att folk alltid kommer att bilda sin egen uppfattning och det kommer alltid att finnas haters som väljer att se de dåliga sidorna. Och dåliga sidor har jag gott om så det är bara att välja och vraka!

Nej, men jag har, som man förstår om man är uppmärksam, sovit asdåligt inatt. Vaknade först av "människor-som-trillar-från-himlen-drömmen" (någon drömtydare som förstår sig på det?), sen av en zombiedröm två gånger där man inte kunde gå ut efter fyra för då kunde man räkna med att springa för livet eller behöva skjuta sina vänner som blivit smittade. Är det inte märkligt hur jag kunde börja drömma samma dröm igen när jag vaknat en gång? När jag väl slutat drömma jobbigt så tänkte Lucy att det var dags för mig att vakna och härjar runt sängen igen... Jag blir sur och drar täcket över huvudet och hoppas på att hon ska ge upp, somnar om och får plötsligt andnöd - då har idioten ställt sig på mitt ansikte. Tar bort täcket och hon bara tittar på mig med huvudet på sned och säger bestämt "mjau!". Jag var så arg att jag vägrade att ge dem mat och känner fortfarande mig irriterad när de är i närheten.

Tur att jag har en sambo som ger dem mat och sen släpper ut dem så att jag slipper ha dem omkring mig tills jag vaknat ordentligt för det känns fortfarande som att jag är i ett töcken av ångest, zombies, skräck och ilska. Okej, inte riktigt skräck och ilska men jag är hungrig och trött. Jag förstår att det inte är rationellt att vara såhär sur på en liten frukostsugen katt.

bild hittad här

Sen var det inte mer än rätt att jag redde ut hur jag sett ut som Zombie och jag måste säga att det inte var så dumt, eller hur?



Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0