underbar parmiddag!

En vecka kan väl knappt börja bättre när man, direkt efter jobb, kan komma hem till ett par goda vänner, bli bjudna på baconinlindad feta-kyckling med rättikagratäng och mozzarellasallad, rödvin, prat, skratt, goda ostar och hemmagjorda kex. Så bortskämd blir man hos Emelie och Sanne och det fick vi nöjet att bli igår. Kan inte komma på något bättre att göra en måndagkväll och ska verkligen bli bättre på att ta tag i såna saker för middag äter man ju ändå så då kan man likagärna dela den med vänner så blir det så mycket roligare. Problemet är att de satte ribban skyhögt så det kommer att bli ett äventyr att leva upp till det... Tänker på Solsidan där det slutade med att Fredde hyrde in en stjärnkock som lagade riktigt flådig middag och ljög om att han gjorde det själv. Lets not go there.

Titta så fint de har det! Och odlar egna örter gör de. Det tänker jag också börja med!



Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0