tolv saker jag funderat på innan solen gått upp.

Helt underbart att vakna med en känsla av att någon suttit på min nacke hela natten... Och att det är tvättdag gör ju inte saken ett dugg bättre men nu får jag nog det att låta som att jag är på riktigt dåligt humör men det är jag inte alls. Jag laddade nämligen på kaffe redan igår så att kaffet bara var ett knapptryck bort så jag har helt enkelt inte hunnit bli på dåligt humör idag. Toppen! Funderar på att göra lite yoga för att mjuka upp kroppen lite men vet att det kommer göra såinihelvetes ont så jag kan ju inte säga att jag är supertaggad. Funderar även på att ta tag i min träning rent generellt idag då jag har ett pausat träningskort på Forum som bara väntar på att jag ska få tillbaka träningslusten och det passar rätt bra i tiden för jag är precis lagom fylld av självhat just nu. Sådär så att jag inte kommer träna helt för mycket och heller inte helt för lite. Lagom! Tänker även att det kanske är dumt att ta tag i det också nu när jag ska börja dreja + baka för jag känner mig själv och ska jag börja på tre nya saker samtidigt så finns det stor risk att samtliga grejer blir ignorerade inom ett par veckor för ja, det är så jag rullar. Men så negativt kan man ju inte tänka, eller hur? Nu har jag funderat alldeles för mycket innan klockan ens blivit åtta så jag lägger ner det här och gör precis vad jag känner för istället idag för det kan man när man är ledig.

Nu känner jag till exempel lite för att ta tag i tvätten för tänk vad skönt det kommer vara när det är klart! Jag säger ju det - nyckeln till framgång är att lura sig själv! Okej, det har jag kanske inte sagt men det är det i alla fall.

gäsp!



Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0