sämst och bäst på att städa.

Nu ska ni få höra varför det är så jävla jobbigt för mig att städa och sällan gör det: Jag tog tag i det hela med att jag skulle börja plocka undan, såg min blomma i fönsterkarmen, ägnar en kvart åt att ansa den och fixa, vattnade alla blommor, tog foto på dem (?), gav mig på toaletten, plockar undan en sak sen ser jag att glaset som tandborstarna står i är smutsigt, diskar den, ser att en annan grej i köket är smutsig, diskar den, när jag ska ställa tillbaka den ser jag att några kryddburkar står på fel ställe, ska ställa in dem och får inte riktigt plats så jag ändrar om lite, tycker att det blir fult så jag plockar ner alla, torkar av hyllorna, kommer på att då kan jag torka de andra hyllorna också så jag plockar ner allt annat, torkar och ställer upp allt, blir inte nöjd med kryddorna den här gången heller så jag ändrar om så att de står efter märke, sen vet jag inte vad som händer men plötsligt står jag med en svamp i handen och sprutar rengöringsmedel över hela diskbänken och börjar skrubba, ser att det är en fläck på fläkten och börjar skrubba den, torkar hela fläkten, återgår till att skrubba bänken och torkar av skåpen. Klart! Sådär då har vi städat i en timme och jag har inte rört mig mer än över ca två kvadratmeter. Bara resten kvar nu.

Nåja, fint blev det!


Oh, hällde även ut en gammal bag-in-box (skämdes) och en gammal flaska lättglögg som jag sparade fööör aaatt kaaanske det skulle komma till användning (det gör aldrig det) och vet ni vad det luktade? Vinglögg! Såklart. Nu längtar jag efter julen.

Postat av: Anonym

UPPDATERA MERA KVINNA! SKÄRPNING :)))

2011-10-06 @ 17:27:17

Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0