så jävla hurtig!

Piuh. Känns som att den här dagen snart borde vara slut så mycket jag betat igenom idag. Tvätten är klar, förutom att jag inte orkat hämta den än (ingen som bokat efter mig så det är no stress), jag har planterat om ett par blommor, ätit cupcake, sett grey's anatomy, dammsugit och torkat golvet. De två senare sakerna hade jag inte alls tänkt göra men det kom av bara farten så det är jag extra stolt över med tanke på hur mycket jag brukar fasa inför att ta tag i det. Oh, så har jag hängt upp sängkläderna överallt i sovrummet och vädrar ordentligt. Det måste man göra! Äsch, det måste man inte alls det för det är andre eller tredje gången jag gör det i mitt liv och det har gått bra ändå. Känns fräscht bara.

Jag älskar att det regnar idag. Jag fylls av ett lugn när det regnar och jag inte har något jag måste göra utomhus. Tänkte skriva något vettigt men nä, nu behöver jag nog vila lite. Kramas med katterna och längta efter kvällen!



Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0