mina fina häst-clips.

Jag har köpt nya örhängen! Eller ja, det är ju clips för jag tål inte riktiga örhängen. Fick hål i öronenen när jag var liten och det var alltid inflammerat så till min stora olycka så fick jag ta ur dem och sen var det en sorg för mig genom tonåren - att inte jag fick vara med och ha de där bauta-örhängena som var inne då. Nu är det inget jag funderar på längre förutom att det kan bränna till lite av avundsjuka då och då och så finns det ju faktiskt väldigt många clips numera. På Åhlens så hittade jag dessa små hästarna för endast 70 kronor. Jag älskar dem! Och där fanns många, många fler som jag vill ha!

 

En rolig grej jag hittade där var ett par örhängen som jag fick i julklapp för ett par år sedan. Han sa att de var guld och jag har, lyckligt oventande, sett dem som ovärderliga sen dess. Nu vet jag inte om jag ska fortsätta vara naiv och tro att det var en kopia jag såg på Åhlens men ja... Jo, låt oss fortsätta vara naiva. De är ju fortfarande väldigt fina.

 


lite otydliga i webcamen men man ser hur de sitter och viskar hemlisar i örat på mig hela dagarna.



Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0