bättre lite skit i hörnen än ett rent helvete.

Min dag har mest gått åt att fota och sen äta och prata med Jennica i flera timmar. Jag köpte även vin för helt för mycket pengar och sen orkade jag inte göra mer så nu ligger jag här i soffan och tittar på skit-TV. Vet ni vad? Det får man! Ska dreja ikväll och imorgon ska jag göra en MASSA saker. Tråkiga saker. Men det är för det better good för på kvällen kommer Emelie och Sanne på middag. Då kan man ju inte ha det såhär stökigt som vi råkat få det nu.

Men vet ni mer vad? Trots att här är förjävla skitigt ibland så är varelserna som bor med mig i riktig toppklass och då gör det ingenting att katthåren ibland ligger i stora högar. Det bryr jag mig faktiskt inte om! Innan gjorde jag...  Jättemycket! Ångest- och hatmycket! Därför ser jag det som en stor framgång för mig att ha det såhär utan att bry mig.

Vet ni vad jag mer hatar? De där chokladlinserna till Karamellkungen. Blir så provocerad att de ser likadana ut som Non stop (älskar), M&M (älskar) och Smarties som jag verkligen älskar. De påminner inte ens om varandra i smaken. De är så jävla äckliga!

titta så fina mina djur är!




Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0