Johannes hjärta Mia.

Utöver det fruktansvärda som hände i Norge och att Amy Winehouse avlidit så har det samtidigt varit en väldigt fin vecka. Den största och mest välbehövda chocken, fick jag på inflyttningsfesten hos min bror Johannes och hans Mia. Till välkomningsdrinken ställde de sig framför alla gäster och skulle hälsa alla välkomna och sa sen "Ja, nu är detta ingen vanlig inflyttningsfest.." vilket ledde till tusen tankar virvlade i huvudet - "är hon gravid? har de förlovat sig? hon är gravid!!"...

"Förra veckan gifte vi oss!"

Jag bara gapade i ett par sekunder innan gapandet ersattes med ett leende som var så brett att det sved i kinderna och ögonen bara svämmade över av tårar. Min bror har gift sig! De hade bjudit in föräldrarna som vittnen och haft ett ljuvligt litet bröllop i en trädgård fylld av rosor följt av middag på en restaurang, som en säker källa avslöjdade bestod av hamburgare med pommes och Coca-cola till min bror och kvällen avslutades på ett Bed & Breakfast på vårt fina Österlen. Det kunde inte ha varit mer dem och jag kunde inte varit lyckligare för deras skull! De är helt perfekta! Åh, det är så vackert.




Bilderna lånade jag av fotografen: JennyK

Postat av: Mia

Men vänta nu.. vem har sagt det där om hemmakväll =)

Vi stack till ett bed & breakfast på österlen och mös kvällen lång!

Du får se om dina "säkra" källor lite tror jag =)

2011-07-26 @ 15:22:36

Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0