saker att längta till!

Idag ska jag jobba precis hela dagen så för att muntra upp mig själv gör jag en liten lista på saker jag längtar till just nu!

* Resan till Indien jag ska göra någon gång i mitt liv
* Malmöfestivalen! Första året jag sen jag flyttade till Malmö där jag faktiskt kommer kunna njuta av det utan att jobbet står i vägen för mig. De har ju dessutom fått ihop riktigt bra band om du frågar mig! Kolla här!
* Roskildefestivalen 2012! Har redan köpt biljett då de säljer dem nu för bra pris! Eller jag vet inte hur jävla bra det är egentligen men nu köpte jag en, okej? Impulsköp. Ångrar mig lite redan. Men hey! Jag har Roskildebiljett!!!!!!!!
* Helgen, då jag är ledig heeela helgen!
* Okej, jag ska berätta vad jag inte längtar till och det är stressen jag har framför mig för att hinna till jobbet i tid bara för att jag fick för mig att skriva en jävla lista som bara spårade ur till att jag köpte Roskildebiljett och allt. Nu har jag 30 min på mig att välja kläder, äta och sminka. Tack.

Men ha en bra dag hörrni!

Update: Klar på 20 minuter, folks. 20 minuter!

Rumsren tjej på Roskilde



Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0