gårdsfest! på gården.

Idag när jag kom hem mötter jag av ett härligt gäng som satt i trädgården och åt korv. Det visste visserligen jag för det var bostadsrättsföreningens styrelse som bjudit till grillfest så jag slängde in väskan genom fönstret och joinade för lite grillat, rödvin och prat med grannarna. Var lite skeptisk till det hela först för vi känner ingen precis men det visade sig vara ett riktigt bra beslut för jag har haft en så himla fin kväll och det kan ju vara bra att veta att man har så roliga och trevliga grannar. Jag fick även reda på vart vår festlokal ligger (JA! Vi har tydligen en festlokal!!!) så jag har redan börjat luska på vilka schyssta fester man kan ha där! Sen att jag har bott här ett och ett halvt år utan att veta detta är inget annat än pinsamt...

Nu sitter jag i precis samma position som jag gjorde i senaste inlägget med samma spinannde pälsboll i knäet. Bara det att nu måste jag inte till jobbet om 20 minuter och har dessutom en sambo en meter bort samt en öl inom armlängd så jag måste bara säga att jag trivs extra bra just nu!

Vår grillplats!



Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0