Primadonna!

Har varit ledig hela dagen idag och den började jag helt ofrivilligt av att två judaskatter klättrade under sängen klockan fem och sen igen vid sju. Jag kände att min dag var förstörd och att jag ville lämna bort dem så fort som möjligt. När jag sen kommit över min värsta morgonilska vände jag det till något trevligt och kom ut och sprang en runda. Första rundan på tre månader! Det var för jävligt... Varmt, svettigt, håll, hungrig, andfådd... Men känslan efteråt gör det värt det!

Efter min morgonrunda, dusch och pestomackor var jag så utslagen att jag låg i sängen ett par timmar och försonades med katterna tills jag tog mig samman, klädde på mig och cyklade ner på stan för en liten shoppingrunda. Min nya kollega tipsade mig om en Outlet med Italienska designerskor (Whoppa!) och där var så mycket fint! 4 par senare gick jag, nästan rosig om kinderna, ur butiken och ett litet besök på HM-rean, där jag fick med mig en blå byxdress och en ljuvlig rosa klänning som jag får visa en annan dag, och lite annat sen cyklade jag hem igen!

Nu får jag inte skriva mer för nu är det grill- och rödvinstime!

Har ingen aning om när jag ska våga använda dessa men de får stå i bokhyllan sålänge! FINA!

3 ljuvliga skor att ha till vardags

Judaskatter på flugjakt.

Godkväll!



Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0