om man inte har något att göra en solig lördag.

Förra lördagen vaknade jag på ett hiskeligt humör. Ville inte göra något alls och låg mest och tyckte att allt var fult. Så sa min älskade påg "Nu går vi och spelar minigolf!" och trots att min första reaktion var att blänga surt på honom så tog jag mig samman ganska snabbt, tog på mig en sommarfin klänning och hängde med.

Nu hör det till saken att vi egentligen båda två är usla på att "hitta på saker" och helst vill ligga och se tv hela dagen om man är ledig så jag är så förundrad över vilken dag vi hade! Gick hand i hand till Folkets Park, köpte korv som tog hundra år att få, gick runt lite, spelade minigolf på deras fantastiska bana, förloraren bjöd på glass och sen gick vi hem så otroligt nöjda med oss själva. Underbar lördag!


Ja, jag förlorade. Med ETT slag. Och därför fick jag bjuda på glass för 45 kronor styck. BJ's a bitch!



När vi kom hem satt vi i solen och tittade på katterna när de lekte lite innan vi gick in och gjorde carbonara med egengjord pasta. Sen fick jag snygga till mig och snabba till Centralen för att möta upp lite vänner, åka till Lund och Sandras födelsedagsfest och sen svär jag att jag hade den roligaste kvällen på år och dar! Mycket trevlig fest, tillbaka till Malmö, kära Golden, köpa blommor, gå till Moriskan, dansa rumpan av sig, träffa fina vänner, lägga sig på gräset, ha efterfest med Frisk Mund, diskussioner och lägga sig klockan sju på morgonen med en sista tanke som var "åh, jag kommer ju inte kunna somna på jätte..." sen blev det svart!


Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0