oh, Harry... is that your wand?

Var precis och såg sista Harry Potter-filmen och säger bara AAAWESUUUUM! Nej, jag tänker säga mer än så men i korthet räcker det ordet. Nu är jag visserligen helt sjukt partisk till denna trollkarlsvärld då jag har som högsta dröm att gå på Hogwarts och kunda städa rummet med ett enda trollslag. Men ja, det går ju inte. Jens får städa mitt rum.

Filmen var i alla fall precis så som jag hade tänkt mig! Massor av specialeffekter och spännande fightingscener och även om jag visste precis hur det skulle sluta efter att ha läst sista boken två gånger (Ja, jag vet.. fail.. glömde att jag läst den en gång innan) så satt jag med knäna uppe vid hakan och spände ögonen i bioduken. Hade inte glömt mina glasögon heller så jag uppskattade för en gångs skull 3D och hade dessutom inte heller glömt hur mycket jag brukar frysa om fötterna på bio då jag vägrar ha skor på mig, så kom jag även ihåg raggsockar. Kunde inte bli bättre! Awesome, säger jag igen, men rättstavat denna gång så att ni ska förstå att jag verkligen menar det!



Jag inser själv hur extremt ocool jag låter i detta inlägg men jag får kompensera det med att skriva om något riktigt coolt någon annan gång. Återkommer!


Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0