färgar ögonfransarna.

Provar igen efter två misslyckade försök tidigare som slutade i ögonsveda och förbannelse. Nu gick det bra! Änså länge inga tårar och rent generellt känns det lyckat. Ska bli gött att inte behöva ha mascara på sig varje dag!



Såg nu när jag tittar på bilden att jag har massa färg på fingrarna så det var väl inte så jävla lyckat då. Om jag ska vara helt ärlig så har jag haft massa färg runt båda ögonen också men inga tårar! Great success!

Postat av: joanna- att leva med Aspergers syndrom

Jag tänkte bara tipsa om att just nu pågår flera tävlingar med fina priser på min blogg. Det finns även en dagens blogg tävling där du har chansen att bli länkad inför mina 200-600 unika läsare/dagen så passa på att gå in och anmäla dig:)



Annars kanske du vill göra ett bloglovinbyte?;)

kram

2011-07-27 @ 23:35:18
URL: http://domkallarmighannes.com

Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0