debaser-vegoburgare

Igårkväll kom mammsi in till stan för att gosa med sina barnbarn och senare gå till Debaser med oss för att avnjuta en drink och god mat. Ja, för er som fortfarande inte fattat det så är inte Debban ett roligt ställe att dansa på, de är även väääldigt duktiga på mat så ät där någon gång då.

Väldigt mysig dag, förutom att vi var så kassa att vi stannade inne hela dagen och trotsade det fina vädret. Vi räknade kallt med att det skulle vara lika fint idag och att gårdagen fick gå åt att tvätta och städa men pilutta oss! Är rätt nöjd med dagen i alla fall.


Nystädad lägenhet! Älskar mitt hem. Förutom att det saknas lite tavlor där till höger.

Fick fina blommor av mamma.
Min fantastiska kock gör egen salsa.

Debasers strawberry daquiri är ett måste.

Fina, fina mamma!


Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0