Christiania

För en vecka sen så var jag, Jens och Wiktor i Köpenhamn och strosade runt vid Christians Havn. Det var soligt, roligt och framförallt underbart fint! Bara något som måste ses! Och nej, du måste inte röka olagligt för att besöka Christiania. Sluta vara så inskränkt! Atmosfären där är bara att beundra.



Vi satte oss vid den ljuvliga sjön inne i Christiana och drack kall öl som vi köpte i en liten godisbutik på vägen. Man måste ju bara älska Danmark!




Fikade chokladigaste, chokladkakan ett fantastiskt café med den trevligaste servitören, eller ja, vad man nu säger om en som jobbar på café.


Fina pojkar!



Avslutade med att äta pizzabaguette och dricka mer

öl vid kanalen och tittade på stora, fina båtar. Tänk att ha en såhär fin båt!

 

Sen åkte vi hem! Eller ja, försökte i alla fall för är det något vi inte älskar med Danmark så är det tågen. Väntade 1,5 h på ett tåg. Saknar inte alls att pendla måste jag säga!


Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0