att vakna på ett hiskeligt humör.

Idag vaknade jag än en gång av att det klättrade kattungar under sängen. De har nämligen kommit på att om de gör det så kommer någon vakna och även om den personen inte går upp direkt när hon vaknar så kommer hon att göra det om man bara fortsätter att terrorisera. Det låter kanske lite fånigt men det är verkligen så. Exakt samma tid varje morgon börjar de klättra och när man väl kommer upp så rusar de ut i köket för mat. Listigt.

Jag har hur som helst väldigt svårt för att hämta mig efter den ilskan jag känner över att behöva bli väckt såhär så nu känner jag att allt i hela världen är piss. Jag har försökt att tänka "äh!" och gå vidare men nej, allt är hemskt. Känns dessutom väldigt jobbigt att jobba idag efter att man varit ledig två dagar... Måndagskänsla på en torsdag känns deppigt!

Kan tänkas att jag låter lite bitter och tro mig... Det är jag.



Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0