åh Markus, du väcker mitt indiehjärta!

Sitter nyduschad och lyssnar på Beyoncés nya album, 4. Tja, det är kanske lite otippat men ja, nä samtidigt inte! Älskade ju hennes förra album! Ibland känns det som att jag lämnat indien för starka superkända kvinnor som tidigare nämda, Gaga och Katy Perry men det har jag inte. Vi har bara ett litet uppehåll, jag och indien, efter att jag kände att jag blev deppig av att lyssna på det jag lyssnade på förut. Jag blev deppig då också, men då ville man liksom bli det! Tonåringar alltså! Nu verkar det som att jag behöver en tid där jag lyssnar på sånt som gör mig glad och stark. Sen hoppas jag att mitt intresse för intressant musik kommer tillbaka!

Men nu måste jag lägga till att det här nya albumet... Jävla tur att jag är lyckligt kär just nu annars hade jag blivit helt fördärvad av denna misär. Det är ju inte precis som Single Ladies och Radio Phone. Tror att hon till och med precis sjöng "Buhu"!

Nä, jag kommer snart indierocken!



Postat av: Julia

Haha jag läste Indien som landet hela tiden. Förstod inte ett dyft!

2011-07-18 @ 11:39:21

Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0