Seranoian.

God måndag!

Nu lite snabb sammanfattning av helgen: Fredag, gjorde ingenting - var så trött när jag kom hem att jag blev seg, somnade vid sju, vaknade vid nio och hade sen så svårt att göra något åt min trötthet att jag lät den vara.

Lördag: träffade Johannes, min kära bror, på dagen och åt lunch på TGI Friday's och lät sedan honom fixa all mansgöra i hemmet som att sätta fast bordet, skruva fast lite grejer och annat sånt som varken min egna karlakarl eller jag kan. På kvällen åkte jag till Hässleholm på tjajmiddag hos Anna L. Det bjöds på mozzarellasallad till förrätt, (Jag åt seranoskinka! Och jag som är vegetarian, vilken skandal!!) (Seriöst, vad heter det när man inte äter kött sånär som på seranoskinka och fisk?) till huvudrätt fick vi tacos och efterrätt marängschwiss! Nu vet jag att många av er undrar om det inte var barnkalas vi var på men bjuds på på hallon- och/eller lakritssnaps på barnkalas? Nä, det gör det inte. Jag var på ett strålande humör i alla fall och satt och skämtade helt utan gränser tills jag kom hem, då bröt jag ihop helt och grät mig till sömns helt utan anledning. Bitches be craaazy.

Söndag: Jens kom hem från lanet han spenderat helgen på och för er som är över 20 så är då lan någonting som uttråkade 15-åringar spenderade sina dagar åt tills det att de bytte ut jolt-colan mot öl och insåg att flickorna i klassen fått bröst. Så nu vet ni det! Hur som helst så fick söndagen bli en sån dag man låg och såg film och tyckte att livet var mysigt. Scott Pilgrim vs. the world var filmen vi såg, fy tusan vad bra den var! Efter det såg vi The Town men jag somnade efter ett tag så jag kan faktiskt inte säga något om den.

Idag har jag färgat mina ögonfransar. Det var ett rent helvete, syntes ingen skillnad och jag vill aldrig mer göra det igen! Men det sa jag sist också.. Har inte mer att säga om idag. Förutom att jag har lite dåligt samvete för det här jag skrev om lan. Det är jättekul med lan och man är inte äldre än man känner sig! Jag är nog bara lite sur över att jag inte fick vara med.




Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0