jaja mensan fattas bara.

Så, imorgon börjar skolan igen. Fy vad snabbt de här tre veckorna har gått! ... Höll jag på att skriva men insåg snabbt att det har de ju inte alls. Känns som en evighet sen jag var i skolan och är så himla taggad på att komma igång igen. Urh, tänker säkert flera som inte alls delar min entusiasm men det tär faktiskt på en mer än man tror att inte ha något vettigt att göra! Speciellt på vintern.. Har mest känt mig meningslös och eländig och för långa sovmornar har lett till att jag blivit oändligt lat.

Men nu ska vi inte vara såna heller för det är väldigt viktigt, tycker jag, att ha lite pauser på det här viset för man får tid att känna efter över vad man verkligen vill göra och värdesätter sånt som man kanske inte annars tänker på. Ibland behöver man bara komma bort från precis allt och det är himla synd att inte alla människor låter sig göra det. Jämfört med hela livet så är ett par veckor av total inaktivitet ingenting, eller hur?  Det spelar ingen roll. Lite perspektiv, var precis vad jag behövde! Och ett extrakilo eller två så att jag klarar vintern. Ehum..


Nåja, nu måste jag skynda till banken och sen hämta böcker på biblioteket, dumt att jag inte tog tag i detta när det var ljust för nu vill jag ju inte alls göra det. Har nämligen spenderat två timmar åt att göra matplanering och skriva inhandlingslista. När Jens kommer hem ska det handlas och ikväll ska jag göra American Pancakes! Jippy!


Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0