tvättid, eller?

Imorse drog jag ur min karl ur sängen klockan sju då vi hade tvättid, han ville inte ens titta på mig så förbannad han var över att inte få sova mer men jag tog det med en klackspark och lät honom bära tvättpåsen. Men tji fick vi när vi där nere insåg att jag inte bokat in oss förrän imorgon. Hoppsan! Man kan ju tro att han skulle bli glad nu när han slapp tvätta men oj, vad arg han såg ut.

Närå, han skrattade bara åt mig då jag suckade och försökte hitta någon ny tvättid nästa vecka och redan hade glömt att vi faktiskt hade tid imorgon ju. Sen charmade jag honom med en god frukost med sillmacka, kaffe och smoothie. Slutet gott allting gott!

Jag har förresten ännu ett nyårslöfte och det kom till efter att jag kollade igenom senaste månaden i bloggen och insåg att den nog blivit extremt tråkig om man inte älskar mina katter över allt annat eller är ett litet barn. Så det nya löftet är - inte så jävla många kattbilder. Bara några kanske.

 


Postat av: Sara

jag vill ha kattbilder :(

2011-01-05 @ 18:23:04
URL: http://flinkinorge.blogg.se/

Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0