helgen när den är som bäst!

Jag känner mig löjligt pigg och glad efter en sån här händelserik helg. Har till och med varit och tränat idag och nu sitter jag och äter pytt i panna som nog är bland det godaste jag vet. Helgen då?

I fredags gjorde jag mig fin och gick till Jennica där vi delade en flaska vin och tittade oss själva i spegeln ett par timmar innan vi drog vidare mot lugnet där en 35-årsfest ägde rum! Jag som var medsläp var beredd på att inte känna någon och mest vara den som stod bredvid och skrattade åt skämt jag inte förstod men som vanligt är världen jätteliten och jag träffade lite bekanta. Efter ett par timmar av skratt, singstar och prat om världsproblem så blev jag ändå Jenssaknig och smet hem. Riktigt fin kväll!


Fantastiska tjejer!



Lördagen
spenderade jag mest på soffan med toastfrukost och segfilm innan jag fick ta tag i mig själv, hoppa in i duschen, på med sminket och klackarna igen för att sen traska till Möllan för att möta upp Frida och hennes bror, Filip samt några kompisar till honom. Strax satt vi på golden med vars en redbull vodka och sen förstår jag inte hur det gick till. Runt tolv så blev jag dramatisk och fick avsluta kvällen, vilket nog var bäst. Och jag måste säga att det är så jävla onödigt att ta isönder saker när är rasande, speciellt om du inte har någon godtaglig anledning att vara det. Resultatet blir ändå att du ett par minuter (om inte samma minut) efter utbrottet, samlar dig och sen måste man stå och sopa mitt i natten. Faktiskt upp åt väggarna onödigt och rent av förnedrande. Förnedra inte dig själv.


Nåja! Söndagen började med att vi var skitduktiga och städade hela lägenheten innan vi körde till Tomelilla och tittade på handboll med föräldrar och bror med flickvän och barn. Eller nu ljuger jag, jag tittade inte alls på handboll även om jag önskar att jag var lite intresserad. Vi åt i alla fall himla god mat och årets första semla!

Så trevligt hade jag det!


Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0