bad days are over.

Nu, mina vänner, händer det grajor i mitt liv (efter ungefär ett halvår av white trash-liv)! Har precis suttit i en tre timmar lång inspelad föreläsning till den nya distanskursen jag läser vid sidan av Biomedicinen och det var så himla intressant att timmarna gick i ett nafs. Har typ åtta sidor anteckningar och är helt exalterad! Superstud! Som om inte det vore nog så var jag på mitt första träningspass på hundra år igår. Tränade dubbelpass och som om inte DET vore nog då så var jag även på Zumba imorse innan skolan och det var verkligen precis så kul som det ser ut på reklamen! Nu tror ni att jag inte har mer nytt att säga men mitt segertåg stoppar inte ens där för nästa vecka börjar något som jag längtat efter sen jag gick ur gymnasiet - Ska börja spela teater igen! Jag älskar verkligen att spela teater, enda stället jag socialt accepterat kan leva ut alla mina drama queen-fasoner.

Åh, cred till min underbara sambo som gjorde en helt fantastisk potatisgratäng och rödvinssås som han serverade med marinerade soyafiléer och getostsallad. Och så har han rakat sig! Känner mig så himla bortskämd ikväll.


Kvällens outfit! Är nördigt fortfarande inne btw?



Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0