dålig tenta till dålig andedräkt.

Vet ni? Nästa gång jag träffar min lärare så tänker jag stoppa upp den där tentan där solen aldrig skiner på honom. Inte för att det inte gick bra, jag tror att jag klarade den... Men det var de absolut mest ointressanta och irrelevanta frågor någonsin, om detaljerna som han inte ens har pratat om. Ja, dessa gör vi 10-poängs frågor om så vi kan vara helt säkra på att precis alla sitter där och känner sig osäkra och besvikna på sina kunskaper. Superirriterande.

Okej, nu lägger vi det här bakom oss! Efter tentan samlades några från klassen upp på ett ställe som heter Basement som hade stora öl för 32 kr (!!!!), klagade lite och skrattade mycket. När det stängde drog vi vidare till Golden där vi åt nachos och hade hur trevligt som helst innan det närmade sig stängning och jag slirade hem. Trevlig kväll!

Idag känner jag mig mindre trevlig. Har drömt om läsk och juice hela natten - som jag hinkat i mig! Vaknade helt torr i munnen och drack en liter juice. Nu är jag bara trött och missnöjd över att jag inte kunde sova längre än till tio. Men så går det när man har hungriga kattungar. Tur att de är söta. Det är fredag och jag har ingen aning om vad jag ska pyssla med idag. Konstigt att det känns så tomt när man inte längre har en tenta att plugga till. Ska försöka njuta av det och göra så lite som möjligt!






Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0