pizza och distanslektion.

Nu tänkte jag äntligen bruka allvar med mina studier igen och spendera resten av kvällen framför lektion 2 i Etik och Ledarskap. Är sådär taggad måste jag säga... Söndagkvällen brukar kunna fyllas av så mycket trevligare saker. Men måste man så måste man! Har laddat upp med godis och mineralvatten så det ska nog gå vägen.

Idag har vi städat hela lägenheten och det är så jävla gött. Har ätit varit på V.E.S.P.A. med "svärföräldrarna" och för er som inte redan visste det så har de de godaste pizzorna i Malmö! Restaurangen alltså, inte Jens föräldrar.

Då sätter vi igång. Ha en trevlig söndagkväll!

Mysigt vardagsrum! Den långa larven i soffan är min sambo och tavlorna på väggarna ska jag snart fixa.

En såhär flott blomma fick jag idag. Tänkte ej ta död på den med en gång!

Såhär ser mitt sminkbord ut! Ja, det är nästan lika nytt för mig som för er! Har inte sett det på flera månader under all skit och jag hade glömt hur tjusigt det kan vara!

Hej säger min solkatt!



Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0