god middag, god middag, god kväll.

Goda nyheter! Börjar äntligen bli människa! Ofta man ligger inne fyra hela dagar i förkylning? Jens blev också jättedålig i onsdags så vi har alltså legat tre hela dagar och varit miserabla båda två. Sjukt irriterande! Jag menar, när man är sjuk så ska man ju få lov att använda sin sambo som slav som ska puffa upp kudden till en, koka te, laga mat, mata en, tugga till en, svälja och gå på toa åt en. Men nu var båda lika dåliga och absolut lika gnälliga och ingen kokade te till någon. I Torsdags åt vi i princip ingenting förrän vid sju då Jens äntligen tog tag i det och gjorde en ganska så äcklig pasta som vi kämpade i oss. Så nu förstår ni vilket helvete vi haft!

Men nu har det då vänt, febern är borta och det enda som fortfarande bråkar är hostan. Men jag hostar i alla fall inte blodigt slem längre och vill inte dö av varje rossel så det är ändå okej. Det roliga är ändå att när jag började detta stycket så tänkte jag skriva att jag skulle sluta gnälla för det har varit lite mycket sånt på sistone men det gick ju inget vidare! Blev nästan gnälligare än innan!

Provar igen!

Idag vaknade vi pigga och glada, typ, och började med en riktig brakfrukost innan vi smet till systemet och handlade vin. Ikväll ska vi till Anna och äta lasagne och ha det trevligt och det ska faktiskt bli så jävla gött att spendera kvällen med lite andra människor. Börjar krypa lite på varandra nu! Skönt att det är lördag!

Jahapp.. Inte ok!

 

Ni vet uttrycket "Det ser ut som att du sålt smöret och tappat pengarna!"? Jens har modifierat det lite:
"Vad är det? Det ser ut som att du tappat smöret innan du hann sälja det!" Ha-ha, han är så dum.


Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0