panikplugg och youtubelektioner.

Imorgon är det tentadags! Det är därför jag sitter och panikpluggar nu samtidigt som jag förbannar mig själv över att jag inte började tidigare. Okej, nu kunde jag ju faktiskt inte hjälpa att jag blev sjuk förra veckan men ärligt talat så har jag tre sidors anteckningar från de senaste 3 veckorna ungefär. Har helt enkelt inte brukat allvar och det biter såklart mig i rumpan nu. Inte det att jag inte tror att jag kommer klara det, för det gör jag säkert. Den inställningen måste man ha. Det jag stör mig mest på är att det panikpluggas in vilket innebär att jag kommer ha glömt allt jag lär mig nu tills nästa vecka och detta är grejer jag vill komma ihåg! Börja plugga i tid, kvinna! Det är ju faktiskt bara för din egen skull som du sysslar med det här!

Nä, nu ska jag fortsätta knarka vitaminer och titta på youtubelektioner. Varför har jag aldrig fattat det innan? Det är ju sjukt smidigt och pedagogiskt för oss som har koncentrationsförmåga "fiskmås".



Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0