monday mornin!

Usch, sov jättedåligt inatt. Hostade massa och när man väl somnade så vaknade man snart av en kall kattnos i munnen eller en tass i ögat. Kattungar är jättegulligt! ... men på nätterna längtar jag mest tills de är typ tio år, tjocka och superlata.. Skönt det kommer bli!

Ja, det var ju synd att du sov så dåligt Erika, speciellt när du var tvungen att gå upp klockan 7 för att tvätta! Duktigt av dig i alla fall att du sammanfattat hela din delkurs och att du åt en så stadig frukost. Nu är det dags att hämta tvätten, sen första Yoga-passet på över en vecka och efter det är det bara att pallra sig till skolan och plugga sönder. Tenta på torsdag. Whoopdido!



Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0