Min helg!

I fredags var det först labb i vanlig ordning sen mötte jag upp Andréa som är hemma om från världen, och Maria. Åt thaibox som faktiskt är ganska otäckt och pratade en massa strunt. Sen en runda till gymmet där det först blev lite styrka och sen gav jag mig på Afroaerobic. Alltså så himla roligt! Kändes som att jag var en storrumpad afrobabe i en musikvideo och sen hör det inte till saken om det såg ut som det eller ej, kul var det i alla fall!

Väl hemma så blev jag bjuden på middag av min kärlek och Martin, hans kärlek, som smakade alldeles utmärkt (maten alltså, inte Martin.) och innan vi visste ordet av så var vi påväg till fest hos Karolina med lite nya människor och vin. Kvällen avslutades på kära KB där jag snurrade runt med Jens på dansgolvet och hade så förbannat roligt. Helt bananas!

Åh, måste berätta om en liten fin grej som hände. Mitt i en av våra valsar så råkade Jens veva till en killes öl så att han tappade ut den. Istället för att bli putt och låta det bli otrevlig stämning så drog vi med honom till baren direkt och köpte en öl till honom. Så glad han blev! När vi sen skulle gå hem så skulle vi bara ta ut pengar till falafel men kortet gick till vår stora besvikelse inte igenom men bredvid oss råkade ölkillen stå och utan att tveka gav han Jens en 50 lapp och sa: En öl mot falafel! Detta gjorde typ min kväll! Trevlighet i sin renaste form! Tänk om alla hade gjort så alltid istället för att bitcha och knuffas som annars är rätt populärt på dansgolvet.

lördagen vaknade jag med jacka, skor och resten av kläderna bredvid sängen och man kunde konstatera att jag minst sagt var utpumpad när jag kom hem. Till en början var jag oförskämt pigg, vi gick och handlade ett kilo pommes och gillade livet. Runt ett så slog den luriga baksmällan till som om den verkligen hatade mig. Hela dagen gick åt självömkan och ont precis över allt så kvällen fick bestå av ost och kex, serier och kollaps.

Idag har jag städat. Och är sjuk och har träningsvärk så jag blir andfådd av att böja mig ner. Sjukt exhausting. Nu känner jag att jag skrivit alldeles för långt så vi skiter helt enkelt i resten.



Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0