hostar och försöker vara söt.

Nu har jag gjort mig lite pretty inför ikväll. Man vill ju göra sig till! Snart kommer min valentin hem och har han inga blommor med sig så kan han gå igen!

Närå, det tycker jag inte alls att han kan. Är inte fullt så materiell, typ! Men hungrig börjar jag bli och det ska bli så in i bombens gott med mat om en och en halv timme, då vi har bord då! Fast jag längtar nog lika mycket efter att komma hem igen, hoppa i mjukiskläder och käka gelehjärtan. Åh, vad jag gillar denna dag! Trots att jag faktiskt mår riktigt bajs, det vill jag få poängtera. Knarkar hostmedicin och smärtstillande så att det står härliga till! En skruttig förkylning ska inte få förstöra för mig.

Jag vet att ni nu tänker: "hur kan hon ser så fräsh ut om hon är sjuk?"

Jag vet! Tänkte det med men denna webkamera gör UNDER mot alla skönhetsfläckar! Ser till och med ut som att mina naglar är välvårdade. Amazin.



Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0