halsfluss.

Har goda och dåliga nyheter!

Den goda nyheten är att jag inte är förkyld! Så det behöver vi inte oroa oss för. Den dåliga är att jag har halsfluss och det är a pain in the butt-behind! Nej, det är inte sant för det är halsen jag har ont i. Jätte-jätte-jätteont i halsen och jag är så missnöjd då vi har tenta nästa vecka och har en föreläsning att titta på till den andre kursen. Fattar inte hur jag ska orka! Tänker helt enkelt skita i det ett par timmar i alla fall tills jag känner mig riktigt manad, tills dess så ska jag inte göra ett endaste dugg.

Gårkvällen var i alla fall hemskt fin. Fick sitta med klänningen uppknäppt så mätt jag var!




Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0