fortsättning tandvärk.

Tänkte att vi skulle följa upp mitt tandvärksdrama! Har ni varit hos tandis igen och ställt mig vid en gigantisk maskin som skulle rotera kring mitt fastspända huvud samtidigt som jag hade en plastskena i munnen. Kände mig mycket utsatt! Även denna tandläkare konstaterade att jag ska dra ur tanden men lade även till att vi får se om hon måste skära eller inte då den nog sitter rätt hårt. Sen log hon! Snällt i och för sig, inget hånleende, men mer sådär som att hon precis berättat om sin semester. Uppspärrade skräckslagna ögon hade passat bättre för det hade jag.

Nej, men det ska nog gå bra sålänge inflammationen lagt sig för annars kommer smärtan vara så intensiv att jag kommer att be om döden. Ah, hör ni hur jag jagar upp mig själv? Jättedumt! Haha, kom förresten och tänka på hur Jens övertalade mig att gå till tandläkaren till sist. Med meningen:
- Nähä, då blir det ingen bowling för dig på lördag då! Det var ju synd!
Hur gammal är jag egentligen? Helt ärligt!

En sak som är riktigt nice är att jag, för ett par månader sen, tecknade tandfriskvårdsförsäkring (amen så heter det väl inte?) av en slump. Och det vill jag säga var en jävla tur för annars hade det här dramat redan legat på ett fyrsiffrigt belopp! Tänk på det om ni inte har det! Eller hoppas på att ni inte får någon inflammerad skittand.




Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0