arma mig.

Jag har en innebrännare på armen. Det är nog första gången jag har det för övrigt. Jag fann den igår och var nästan lite fascinerad av dess utbuktighet och tänkte att det kanske var en cysta eller liknande men nej, det är nog en finne. Jag berättade om den för Jens och visade och han sa "Ah, det är väl bara att klämma!" sen greppade han tag om den och tryckte för allt vad han var värd. Det gick sådär och jag skrek. Idag känns den infekterad och ser illavarslande röd ut. Smärta.

Jahopp, tänkte bara att det kunde vara kul att veta.


Postat av: mejjow

Har kollat igenom din blogg och du har en ny trogen läsare!

2011-02-16 @ 00:39:12
URL: http://bbosnier.blogg.se/

Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0