århundradets förkylning.

Var hos läkaren igår och han tyckte inte alls att jag hade halsfluss utan bara har en riktigt förjävlig förkylning ändå. Tji fick jag! Det är ju inte som att halsont är bra nog, nä, hostar man är det "bara" förkylning även om det är det som gör att jag bokstavligt talat vill skära halsen av mig. Har aldrig varit med om såhär illa! 39 graders feber, ont i hela kroppen, denna smärta i halsen och då hostan med tillhörande nysningar. Gaser har jag också men jag tror nog mer att det har att göra med att jag åt kött häromdagen. Kanske mitt höga bruk av diverse mediciner också.. Det är som att några högre makter verkligen tar ut all sin ilska på mig och det kunde inte ha kommit olägligare då Jens var tvungen att stanna kvar på jobbet hela natten och inte kunde vara hemma och ta hand om mig dvs en av mina värsta mardrömmar slog in - Att behöva vara ensam när man är så sjuk. Låg bara och grät, grät och grät så synd det var om mig. Det är sant!

Vill däremot ge min man cred till tusen som först kom hem med glass och soppa på lunchen till mig och sen körde från jobbet igen vid fem för att hjälpa mig till läkaren. Svär jag var som ett kolli! Men så fin han är, va! Nu är han hemma, kom hem vid sju, men kan inte ta hand om mig för det då han töntigt nog måste sova lite, han också. Min feber har gått ner lite och jag dricker proviva, halsen är inte bättre men jag gråter inte i alla fall.

Ja, detta är då mitt kvalitativa inlägg, fyllt med intressant information om mitt tillstånd. Har fått sudda ungefär varje ord för att jag skriver fel hela tiden. Sjukt irriterande. Sluta skriva då. Sluta. Sluta! Titta på "Sjunde Himlen" istället så att du känner att du är bland folk som är i samma state of mind som du är. Hjärndött.

Denna bild gör mig i alla fall hemskt glad. Lucy tar ton!



Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0