Alla hjärtans dag

Ja, idag är det hjärtedagen! Tycker evigt synd om alla bittra stackare som hatar dagen istället för att bara låta det vara en dag där man ger lite extra kärlek. Att man borde ge kärlek varje dag är en självklarhet för många men det håller inte för mig, det finns alltid lite mer att ge och inte orkar man uppvakta varandra precis varje dag! Att det skulle vara en dag som bara handlar om att konsumera är också skitsnack för det måste man verkligen inte göra om. Sen tror jag det är många som kanske glömmer bort det här med kärlek lite mitt bland jobb, skola och allt annat och får idag en chans att komma ihåg. Ser verkligen inte felet i det! Har man ingen special one så kan man göra som jag gjorde förra året, när jag och en fin vän satte oss på en restaurang och åt middag tillsammans och pratade skit om våra ex, och när klockan närmade sig elva satt vi plötsligt sex stycken singlar kring bordet och hade hur kärleksfullt och fint som helst! Vad jag försöker säga är att det blir vad man gör det till!

Iår blir jag uppvaktad för första gången i mitt liv! Sånär som på någon lapp på mellanstadiet.. Ändå fint. Vi började dagen med pannkaksfrukost och gos, eller ja, jag började dagen vid fem med extrem halsont och katter överallt. Ikväll har Jens bokat bord på Elyssé där vi ska sitta och svärma. Har längtat efter detta!


Gräddade pannkakor till min goding!



Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0