10 månader.

Oj, nu känner jag mig lite dum för jag glömde nämna två väldigt viktiga saker som jag gillar med denna tisdag.

1. Det är 1:e Februari! Vilket innebär att vi är ett steg närmare Juni.
2. Jag och Jens har varit tillsammans i 10 månader!

 

Har haft en fantastisk kväll! Blev bjuden på lax med getost och tomat som bakats i ugn med klyftpotatis och ett litet glas vin uppföljt med fler glas vin (vi gillar vin) och alfapet. Nu sitter vi och lyssnar på zigenarpunk och hittar på nya ord med Lindemans och naturgodis. Vi har kommit fram till att alla dessa musikgenrer är helt överflödiga. Det räcker med glad musik och ledsen musik och är man både och, ja då spelar man helt enkelt glasen musik. Makes sense! Slut på svårdefinierade band. Dock, så får jag ju ändra vad jag skrev innan - Vi lyssnar alltså just nu på glad musik!


Min kärlek, stöttepelare och bästa vän. Är alltid sig själv, dömer ingen och kompletterar mina andra dåliga sidor. Det finns ingen som tar mina fasoner bättre och som så rakt igenom acceptarar mig som den jag är och dessutom älskar mig för det! Och som varje dag anstränger sig för att göra det klart för mig även om jag har så jävla svårt för att förstå det ibland. Känns så himla underbart och pirrigt. Min man! Jag är så stolt!



Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0