winning wednesday.

Igår satte vi lås på dörren till sovrummet. Eller vi och vi - Jens tyckte att jag var en fruktansvärd kattmamma som låste dem ute och att det var det sorgligaste. Ja, bara så vilket innebär att han tyckte att det var extremt sorgligt. Men jag stod på mig och har äntligen sovit djupt en hel natt! Fatta känslan när jag vaknade för en halvtimme sen och bara var helt utvilad och känner att jag orkar allt idag!

Vädret är fantastiskt så jag tänker bara dricka min latte och hänga här i sängen typ en timme till (ett avsnitt 7th Heaven), städa kanske och runt 12 placera mig i en solstol på gården och läsa en bok jag började med igår och har helt fastnat i. Klockan fem ska jag möta upp vänner och gå på skivstångsaerobic (piuh) och efter det middag med kollegorna på Moriskan. Ja, detta låter ju som en helt fantastisk dag!

Okej, nu var det islatte jag ville ha men tjejen som gjorde det igår glömde göra ny is. Vilken idiot.


Postat av: maria

shit vilken bloggare du har blivit kompis!!!! me likey!

2011-08-03 @ 11:21:12
URL: http://mariao.blogg.se/

Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0