sahara hotnights.

Vet ni? Nu har jag helg igen! Lite därför jag struntade i helgen som var och lät den smita förbi mig utan att jag blev helt för förfärad. Jag hade ju ändå kräftskiva med Jens (igen), jobbade på Marty en dag, var på födelsedagsfest och åt Maxmat så det är ju ändå inte så illa pinkat. Söndagen var jag så trött att jag tappade livslusten på ett sätt som inte alls är roligt. Ni vet när man verkligen vill sova men ens sprängande huvudvärk håller dig halvvaken? Det var synd om mig.

Igår, efter jobbet, så cyklade jag snabbt som attans hem till Qu eftersom att hon lovat att bjuda på middag. Trevligt va? Hon hade lagat piri-piri-gratäng som var så himla god att man inte kunde sluta äta och sen satt vi fyra stycken ihoptrasslade i hennes soffa och såg Real Housewifes of Beverly Hills. Mycket intressant program. Känner alltid att mitt liv är så dramafritt och enkelt när jag ser sånt skit!

Oh, så har Tiger of Sweden haft livesändning från modeveckan i Stockholm och jag fick ärligt talat tårar i ögonen när jag såg den här klänningen. Och gåshud över hela kroppen. Nu längtar man till våren!

Framifrån - kameldröm

Så bara vänder de sig och så ser man det här ljuvliga. Sahara hotnights! Bokstavligt talat, inte bandet.

Jag älskar den!!! Har redan bett min chef att köpa in den så nu är den snart i min garderob! Eller ja, först är det ju nyårsafton och sånt men ändå.



Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0