debaser och fina tavlor.

Det blev ingen säng idag! Det blev en ensam kväll hemma istället då pojken behövde jobba över och inte kan jag väl bära sängar själv heller. Jag har inget emot det för nu får jag titta på "Det okända" och annat skumt som inte Jens gillar och jag får äta avocado och keso med min nya favorit: torkad ramslök.

Förresten! Jag har nya kompisar i mitt vardagsrum! En dag, när det var fint väder och både jag och Jens var lediga mitt i veckan (det är något speciellt med det) så tog vi en tur på stan! Det händer alltid något skoj när man går på såna där spontanturer. Vi stötte till exempel på en man som kunde spela hur många instrument som helst på en och samma gång och ett par konstnärsstudenter som sålde helt ljuvliga tavlor på gatan. Köpte två! Plötsligt så hade vi varit ute i flera timmmar så det enda naturliga var att gå till Debaser, ta en drink eller två, träffa på en god vän, hämta fler goda vänner och sluta på Golden med en öl och en Karai. Härlig dag!

Killen med 7-8 instrument! Nämnas bör att det lät väldigt bra!
Såg nu att han kallar sig "Anders Flanders". Plötsligt blev det bäst.

Mest för att Malmö är så underbart när det är fint väder.

Margerita deb-style!

Sällskapet kunde varit sämre!

Och här är mina nya kompisar! Ja, de är lite snea. Det stör ihjäl mig med. Men eftersom att det är canvas-tavlor så ska de ändå sträckas om ett tag så vi håller tummarna om att det går att räta ut! Fina är de!!!

Ps. Jag måste tillägga att "Det okända" är rakt av bajs. Tror inte på't!



Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0