soppa i sängen.

Vad som händer just nu är att jag precis ätit skaldjurssoppa med nudlar och mozzarella. Började måltiden i sängen för jag ville ju helst inte behöva ändra ställning men insåg snart hur många minuspoäng i logiskt tänkande jag redan samlat på mig idag så jag förflyttade mig snabbt till ett bord. Är efter det mycket nöjd med min kvällsmat! Om en timme ska jag möta upp Malin på Lilla torg för en drink eller två och då passar det ju bra att solen tittar fram lite. Kan även meddela att jag stod emot skoköp för jag kom ju fram till att även de tankarna var ett offer av min brist på logik. Tog på mig ett par jag redan har och klampade runt i dem tills jag kände mig fin istället.

Titta förresten här vilken fin bild jag hittade från när vi var på 100-årsfest (25x4) för snart ett år sen. Det är alltså en ram vi håller upp, ingen riktig tavla för då hade jag till 100% redan köpt den.



Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0